1. 1. 2011

Testovací režim galerií, uploadů a popisů spuštěn

Od večera 31. 12. 2010 byl spuštěn testovací režim galerií, uploadů a popisů. Chyby prosím posílejte na adresu uvedenou ve Vašem účtu.

Máme hlášeny problémy se zobrazováním náhledů fotek při mobilním spojení od T Mobilu.

PF 2011

Tomáš Macek

124 komentářů:

Tomáš Mikolanda řekl(a)...

Souhlas se změnou podmínek nepracuje korektně ve Firefoxu. Po odkliknutí problikne ale zůstane na stejném místě!

Anonymní řekl(a)...

Bohužel se k testování ani nedostanu. Při odsouhlasení smluvních podmínek jsem automaticky přesměrován znovu na tu stejnou stránku - s požadavkem na souhlas s podmínkami...

Anonymní řekl(a)...

To samé se mi stává i v Opeře a Exploreru...

Anonymní řekl(a)...

Ani v Safari 5.0.3 souhlas se změnou podmínek nefunguje. Po potvrzení podmínek se nic nestane. Stejně tak nefunguje žádný odkaz v sekci "můj účet". Po kliknutí na jakoukoliv položku v tomto menu zůstanu na stránce s potvrzením souhlasu se změnou podmínek.

Anonymní řekl(a)...

31.12. jsem v IE s tím problém neměl. Uploadoval jsem stovku fotek a začal jsem popisovat a aktivovat, je to úmorná protivná práce.
V. Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Při potvrzení podmínek v IE 6 se nic nestalo, dole vlevo jsem viděl ikonku chyby. V podrobnostech byly nahlášeny tři chyby:
1.)
Řádek: 614
Znak: 9
Chyba: Byl očekáván identifikátor, řetězec nebo číslo
Kód: 0

2.)
Řádek: 192
Znak: 9
Chyba: 'fb' is undefined
Kód: 0

3.)
Řádek: 192
Znak: 9
Chyba: 'fb' is undefined
Kód: 0

Vše bylo na adrese:
Adresa URL: http://www.fotobanka.cz/muj-ucet/soouhlas-se-zmenou-podminek

V Chrome se taktéž po potvrzení podmínek nic nestane a v menu "můj účet" žádná položka nikam nevede.

Anonymní řekl(a)...

Já mám IE 8.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Ani s IE 8 jsem neuspěl. Po kliknutí na tlačítko pro potvrzení nových podmínek stránky několikrát problikly a dál nic. Zůstal jsem na stejné stránce. Ani položky v menu "můj účet" nic nedělají. Obávám se, že to nebude prohlížečem, když už jsem jich vyzkoušel pět, se stále stejným výsledkem.
Jakub Jirsák

Anonymní řekl(a)...

Já se taktéž nedostanu do svého účtu ani v Opeře, ani v Exploreru. Po Souhlasu se změnou smluvních podmínek se nic nestane, ale nemohu si ani změnit heslo :(

Anonymní řekl(a)...

ani mne to nefunguje

Anonymní řekl(a)...

Žádné nové zprávy od Tomáše. Je něco nového? Nebo "spíte na vavřínech"?
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Ještě dotaz - neposílám a nepopisuju fotky zbytečně? Aby se nestalo, že nějakým vylepšováním, úpravami a opravami FB o to zase přijdu?
V.Dluhoš

Tomáš Macek řekl(a)...

Díky za všechny zaslané posty, předal jsem vše programátorům.
Tomas

Bohumil řekl(a)...

Nejdou mi uploudy ani popisy fotek ve Firefoxu a ani v IE.

Tomáš Macek řekl(a)...

Dobrý den, v nekterych zlobil javascript, upravili jsme ho, muzete ten souhlas prosim zkusit znovu?

Diky, Tomas

Monika Šturmová řekl(a)...

Ani teď to nechodí. Zkoušela jsem Operu a IE.

legus řekl(a)...

Všechno při starém - nic nefunguje.

Anonymní řekl(a)...

Ve Firefoxu 3.6.13 a Safari 5.0.3 (na Mac OS X 10.6.5) souhlas stále nefunkční, tím pádem ani ostatní položky v menu.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
teď jsem to zkoušel ve firefoxu-pořád mě vrací podmínky
internet exploer - to samé
google chrome - také nic
Předem díky za opravu.
Pepa72

Anonymní řekl(a)...

Teď jsem to zkoušel a pořád to nejede... teda aspoň v IE

Tomáš Macek řekl(a)...

Pokud Vám nejde souhlas, potřebval bych vědět verzi prohlížeče. edná se o nějakou nekompatabilitu.
Díky, Tomáš

Tomáš Macek řekl(a)...

Fotograf píše: problém jsem včera vyřešil aktualizací Internet exploreru na vyšší verzi (8) a vše mi funguje.

Prosím pošlete mi verze prohlížečů ve kterých Vám to nejde.

Tom

Anonymní řekl(a)...

Stále nefunkční v Chrome 8.0.552.224 a IE 8.0.6001.18702.

Anonymní řekl(a)...

Souhlas mi nejde odkliknout v Exploreru. Je to ale divné, příteli se to ve stejném prohlížeči podařilo bez problémů.

Tomáš Macek řekl(a)...

Komu ještě nejde ten souhlas a zkoušeli jste to dnes ráno - je to verzemi prohlížeče, napište prosím mail na bugs@fotobanka.cz s
1/ telefonem na sebe
2/ verzi prohlížeče - tj. Např IE 8, IE 7, Firefox 3.4. Nestačí napsat pouze Internet explorer, potřebujeme tu verzi.

Díky,

Macek

Bohumil řekl(a)...

Souhlas mě prošel, nejdou popisy ani uploud. Firefox verze 3.6.13

Tomáš Macek řekl(a)...

Bohumil: Nejdou? Co presne prosim?
Tomas

Tomáš Macek řekl(a)...

Popisy - kliknete vprav na sedou listu, otevre se cast obrazovky pro popis.

Anonymní řekl(a)...

Aby se zobrazila tabulka pro popis, je třeba kliknout na číslo fotky.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Při popisu 2. a další fotky zůstává v popisu z 1. fotky Digitální fotoaparát. Když to tak nechám být, vyplním vše ostatní a kliknu na uložit, uloží se vše kromě toho předvyplněného Digi... a fotku nelze aktivovat. Musím do popisu znovu zadat onen Digi... Abych se tomu vyhnul, při popisu dalších fotek předvyplněný Digi... změním na prázdné pole a znovu vyberu Digi... Pak to funguje a fotka se uloží a je možno ji aktivovat. Je to rána, kterou prosím opravit.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Jo, ještě mi chybí nějaké tlačítko na návrat z blogu do FB, abych nemusel klikat několikrát zpět.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Pořád se ztrácí diakritika v opravených názvech fotek, které se popsuly po pádu FB, čili je nelze opravit do češtiny.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Mám Firefox verze 3.6.13. Dosud nefunguje upload ani úpravy fotografií. U některých fotografií chybí diakritika v názvech.
Vlaďka Dvořáková

Bohumil řekl(a)...

Popsat fotka už mi jde, jen když dám uložit, tak se uloží jen klíčová slova, ceny a kategorie. Ostatní zmizí. Doplňující popis a povynný popis se mi neuloží.

Bohumil řekl(a)...

Uploud stále nejde.

Tomáš Macek řekl(a)...

Bohumil:
zkuste popsat co Vam to dela, jinak tezko pozname co s tim je. Diky.

Bohumil řekl(a)...

Při zpracování požadavku došlo k chybě (IIDBFSD)

Neuloží se název, tech. vytvoření, výrobce a model fotoaparátu, popis, místo vytvoření, typ záběru.

Anonymní řekl(a)...

Po dlouhé době chválím, FB se probudila z letargie, snad vše, co jsem připomínkoval, chodí. Až na zatím nemožnost nějakých zjednodušení při popisu stovek uploadovaných fotek.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Tlačítko upload mi je stále skryto v IE 8.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Po úspěšné úpravě diakritiky v názvech fotek se u těchto fotek ztratily ceny. Maže to ceny všem? Pak bych si přál filtr "fotky bez uvedené ceny".
V. D.

Anonymní řekl(a)...

A když doplňuju ty ceny a uvedu cenu většího formátu, než umožňuje fotka, hlásí to chybu a že mám kontaktovat FB, namísto toho, aby to tu cenu u většího formátu buď automaticky nevzalo, nebo aby mi to řeklo, že to tak velká fotka není - takže jsem vás pře chvílí přechválil.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Nebo ještě lépe - podle velikosti fotek nabídnout jen relevantní velikosti, tak jako to bývalo kdysi - to by bylo nejčistší řešení.
V.Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Malé zamyšlení u kávy. Tomáš říká, že zákazníci vyhledávají fotky podle klíčových slov. Pak bych zredukoval stovky, možná tisíc chaotických kategorií třeba na deset. A zkombinoval bych možnost vyhledávat v kategorii podle klíčových slov, která bych stále přidával, ale bez toho, že bych je musel všechna znovu opakovat. Jako další kritérium bych přidal třeba potřebnou velikost fotky, cenu fotky určité velikosti, možná datum uploadu (novější fotky by měly být lepší, snad), zkrátka cokoliv, co u fotek uvádíme, abych pomalu ale jistě zužoval výběr, když už není stránkován a je nekonečně pomalé vidět všechno. Dopídil bych se možná několika fotek na jedné stránce. Když by jich bylo málo, mohl bych zase některé podmínky vyhazovat. Zdá se mi, že s takovou analýzou si nikdo práci nedal. Přitom stačilo se rozhlédnout po světě, jak to dělají jiní a aspoň se jim vyrovnat. Na to, jak se to dělá, určitě nikdo autorská práva ani patent nemá. Uvědomuju si, že už ujel vlak a teď se to udělat už nedá. Ale dá se udělat nová jiná fotobanka na úrovni, třeba česko-anglická, do níž by bylo možno přetáhnout fotky podle přání autorů a s vědomím, že každý z nich bude muset sám upravit všechny popisy svých fotek, kterých by možná bylo ještě víc. Je to utopie? Stávající mustr by se mohl použít, musel by se přeorat a odladit na pár fotkách s kritikou a nápady neříkám široké veřejnosti, ale nějakého kolektivu. Až by bylo hotovo, nebyl by to polotovar, ale fungující fotobanka souměřitelná se zahraničními. Na českém dvorečku toho moc neprodáme. Tak, teď si můžu dát frťana.
V.Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,bylo by možné aby si program stahoval klíčová slova a popis z metadat z IPTC jako se to děje v jiných fotobankách? Nejde alespoň zařídit aby se některé kolonky nemusely vyplňovat stále dokola (typ fotoaparátu,ceny,...)?Stále se objevuje chyba u přednastavené kolonky "digitální fotoaparát"která se po uložení objeví prázdná a člověk jenom pořád kliká a kliká a vyplňuje a vyplňuje..

Anonymní řekl(a)...

Děkuju za odkaz z blogu na FB.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Jenže ten odkaz by měl být na každé stránce blogu.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Při otevření portfolia se zbytečně přes polovinu okna otevírá nápověda, kterou jsem si už jednou přečetl a vím, co tam je. Kdybych nevěděl, tak si ji otevřu. Navrhuju defaultně ji neotevírat.
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

Všichni psali že neví kde mají popisovat... tak jsme to dnes nastavili na default otevreno.

t

Anonymní řekl(a)...

Pořád nefunguje položka popisu technika vytvoření. Při popisu řady fotek zůstává defaultně předepsán Digi foto, pokud nedojde ke změně a nechá se být, fotku nelze aktivovat. Musí se vymazat na nic a znovu zadat digi foto. Už jsem to jednou psal.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Upload fotografi- kde mám hľadať tlačítko "vybrať fotografie", nič na tejto stránke nemám aktívne......

Anonymní řekl(a)...

Novinky z 5.1. - Při rekonstrukci databáze se u malé části fotografií popisy nenávratně ztratily a je třeba je vyplnit znovu.
Jak se dozvím, u kterých fotek se ztratily popisy? Nebo je třeba všechny fotky v mém portfoliu prohlédnout ručně?

Anonymní řekl(a)...

Diakritiku jsem doplnil do názvů sám. Jak to uděláte strojově? Co třeba Liska? Uděláte z toho automaticky Líska nebo Liška? Takových slov je habaděj.
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

Po přihlášení do galerie si skočte na http://www.fotobanka.cz/muj-ucet/novinky kde máte detailně rozepsán postup prací a hlášené chyby.

Tomáš

Tomáš Macek řekl(a)...

Pokud se popisy ztratily, budete bohuzel fotky muset popsat znovu.

Navod na popis najdete nyni primo v Portfolio.

Uploady - nekomu se tlacitko skryva, vime o tom.

Diky,

Tomas

Anonymní řekl(a)...

Včera fungovalo postupné přidávání klíčových slov pro zúžení výběru, dnes už zase nefunguje.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Nemohu aktivovat popsané fotky. Po přidání názvu, klíčových slov a všeho ostatního se mi po stisku tlačítka aktivovat vypisuje chyba - Při zpracování požadavku došlo k chybě (IIDBFAI)

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, jsem ráda, že fotobanka se konečně tváří jako živá.. Jinak, změna podmínek se povedla.. ale.. netuším, kam se ztratily tržby z minula-měla jsem nevyplacené částky za prodej 1-2 fotek. A nedaří se upload, tlačítko skryto, takže netuším, jak dál.. Martinasedl

Anonymní řekl(a)...

Tak přidávání klíčových slov do vyhledávače už zase funguje (jak dlouho to asi vydrží?), jenže já jsem měl na mysli kombinaci filtru Kategorie a v tom klíčová slova, ne klíčová slova v celé FB.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Pořád musím vymazávat a znovu zadávat techniku vytvoření, aby se fotka uložila s popisem.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Nešlo by zařídit, aby při automatickém schvalování po popisu fotky stačilo fotku uložit bez nutnosti dalšího kliku na aktivovat? A fotka by se uložila a zároveň aktivovala.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Zase jsem na něco přišel - aby bylo možné přidávat klíčová slova při hledání, musím být přihlášen. Nevím, jestli je to podmínka nutná.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem zkoušel IE 8 a Mozzilu nejnovější verzi a pořád se nedostanu za změnu podmínek

Anonymní řekl(a)...

Hurá, objevilo se mi tl. Vybrat foto. Jen tak dál...
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Proč se popsané a aktivované fotky vybírají do filtru Nepopsané?
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Nemohl bych se pohybovat při vyplňování cen v tabulce šipkami?
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

Kolegové dnes opravili dlouho hledanou chybu, která způsobila, že fotografové bez potvrzené a aktivované smlouvy nemohli souhlasit se změnou smluvních podmínek. Chyba byla odstraněna.

Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Tome. Po opravě mám v portfoliu o 5 fotek méně než před "kolapsem". Předpokládám, že to nebude jen můj problém (namátkou jsem hledala různá ID a u mnoha to hlásí, že hledaná fotografie nebyla nalezena). Je nějaká šance, že se podaří ztracené fotografie obnovit nebo je musím nahrát znovu? Petra Váchalová

Anonymní řekl(a)...

Dnešní vylepšení v popisech se nějak nepovidlo. Aspoň u mě. Popis fotografií mi leze do ikon nahoře, takže je z nich funkční jen ikona Vymazat, takže popisovat nelze, respektive lze, ale nelze uložit, natož aktivovat.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Chci se zeptat, kdy bude možno uploadovat fotky přes FTP jako dříve a upravovat informace v programu FB Offline?
Díky zadpověď.

Anonymní řekl(a)...

Také by mě Tomáši zajímalo, jak bude diakritika doplňována.
Moje bilance portfolia: 480 fotografií se ztracenou diakritikou!
Díky za odpověď. Alena

Anonymní řekl(a)...

Stejně tak ten návrat z blogu do FB je přes nekonečné klikání zpět.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Aktivace v jednom kroku s uložením je tedy fajn, ještě by se mi líbilo, kdyby byl možný popis ze stránky uploadu, jako to bylo kdysi, abych se nemusel k popisu dostávat přes portfolio.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Novinky 14.1.2011: "Pokud máte již aut. schv. nastaveno, a přesto máte ve svém portfoliu fotografie ke schválení, fotografie nejdrříve deaktivujte a následně opět aktivujte - tím dojde k jejich schválení. "
Je to skutečně tak? Nefunguje mi to. Otakar.

Anonymní řekl(a)...

Me se po deaktivaci a opětovné aktivaci fotografie taktéž neschválí jak by měly...

Anonymní řekl(a)...

Dlouho jsem nic nenapsal, je něco nového? Dělá někdo další úpravy a opravy FB?
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Týden uběhl a nic nového. Má FB celozávodní dovolenou?
V.Dluhoš

Tomáš Macek řekl(a)...

Fotobanka postupně řeší 259 došlých mailů. V každém 1 - 3 připomínky...
Prima víkend,
Tomáš

Jiří řekl(a)...

Jsem nováček, mám 85 fotek zatím ke schválení, u všech se mi v popisu ztratilo datum vytvoření fotografie.
J. Hoch

Monika Šturmová řekl(a)...

20.1. jsem mailem žádala o automatické schvalování, které jsem před úpravami fotobanky měla, ale dodnes se nic neděje. Jak dlouho bude trvat, než mi automatické schvalování nastavíte zpátky? Děkuji za odpověď

Anonymní řekl(a)...

Pořád se nechci smířit s tím, že výběry po hledání nejsou stránkovány a prohlédnutí trvá nekonečné minuty. Pan Macek oponuje, že to tak dělají i jiní, já říkám, že to tedy dělají špatně. Opravdu jsem sám, komu to vadí? Zkuste taky někdo napsat svůj názor.
V. Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím s p. Dluhošem. Např.Shuterstock stránkuje.
E.H.

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím, vyhledávání bez stánkování je zdlouhavé a otravné. Alena

Anonymní řekl(a)...

Po měsíci žádný pohyb, ani "v mezích zákona". Vypadá to, že jsou všíchni "v Mexiku".
V. Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Jakým způsobem lze vymazat fotku?
Děkuji za radu.

Anonymní řekl(a)...

Jednoduše - přihlásit se, portfolio, kliknout na ID fotky k vymazání a v menu úpravy 3. ikona zleva je koš = vymazat. Vot vsjo.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Kdy už si bude systém pamatovat klíčová slova a ceny z předchozího popisu?Nebo dokonce z IPTC?Kdy bude doplněna interpunkce?Bude se vůbec něco dít?E.H.

Anonymní řekl(a)...

Paní E.H., vypadá to, že i schvalování těchto komentářů převzal automat a i pan T.M. je v Mexiku.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Zvučná jména - Dreamstime, Fotolia, iStockphoto, BigStockPhoto - všichni výběry stránkují. Zná někdo fotobanku, která nestránkuje?
V.Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Žije ještě někdo z vedení FB?
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

O víkendu byla zprovozněna část oprav ze stávajících 284 hlášených chyb. Na dalších se pracuje.
Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Chtěla jsem se zeptat, kdy uvažujete o registracích nových fotografů? Děkuji za odpověď M.T.

Anonymní řekl(a)...

Mně bohužel chybí úplně spousta fotek, kdysi dávno již popsaných i aktivovaných. Tedy ne jen popis a ceny, ale celé fotky. Zatím nebudu nic popisovat, protože dokud to nefunguje, jak má, nemá to cenu. Ani se mi nezobrazí 100 fotek z vybraného filtru, uhýbají před myší , problikávají, je to práce na...Zdraví a stále ještě drží palce Jindra Malinová

Tomáš Macek řekl(a)...

Pracujeme na tech galeriich, takze pokud s nimi nekdo ma problemy, je lepsi pockat az se tech 280 pripominek poresi... nove registrace fotografu spustime az to bude bezproblemove.

Tomas

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den

Jak to vypadá s přehledy faktur, objednávek a prodejů, dle Vašeho avíza to mělo být 27.2.

Bylo ve FB možné v 2010 a je v 2011 možné nakupovat fotografie?

Ptám se z důvodu zavedení těchto prodejů do účetnictví.

Děkuji za odpověď

Luděk Svoboda

Anonymní řekl(a)...

K vyhledávání:
1) Diakritika - při zadání např. "pražský" nevyhledá fotky s klíčovým slovem "prazsky" a naopak. Bude to natrvalo, nebo je to jen zatím neodstraněná závada?
2) Na dotaz "regiojet" nic nenajde, přestože u některých fotek toto klíčové slovo je. Tyto fotky jsem musel najít pomocí "student agency".

Anonymní řekl(a)...

A co take ako klub.fotobanka.cz ?
To Vam funguje ? Ja som zaplatil cely rok rok a fungovalo to mozno 3-4 mesiace co zo zvyskom ? Inac Vam ostatnym zavidim mne nahravanie novych fotiek nefunguje vobec.

Tomáš Macek řekl(a)...

Ad Klub: preferenčí zobraování fotek beží už hodně dlouho. Statistiky atd. zprovozníme po galeriích a vyúčtování. Na galeriích se stále pracuje, viz. 280 emailů.

Tomáš

Anonymní řekl(a)...

chcel by son sa spytat, kedy sa veci pohnu, kedy bude mozne sa zaregistrovat( malo sa to podla slov p. Maceka dat uz minuly mesiac??!!), nakolko po vypadku zhruba pred rokom sa moja registracia i mojich viac ako 400 popisanych a schvalenych fotiek niekam stratila. je to skutocne mozne aby sa to nedalo do jedneho roka dat do poriadku? je to trochu hlupe aby som aj napriek platnej zmluve nemohol predavat svoje fotky cez vasu fotobanku. Pokial nemate na to schopnych ludi, mali by ste sa nad tym zamysliet a vymenit cely tym, pretoze ten co tam mate teraz mam pocit, ze berie peniaze za nic

Anonymní řekl(a)...

Když už pan Macek po dlouhé době takový příspěvek připustil (M. Horníček vždy říkal, že se připouští leda kráva), čekal bych, že taky zareaguje. Je to fakt s tou opravou hrozná trapárna.
V. Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Od 18.ledna nebyla dána žádná nová informace do nově založené sekce"Novinky"v osobních účtech.Informovat, to je základ dobrých obchodních vztahů.
E.H.

Tomáš Macek řekl(a)...

Ad nové zprávy: Máte pravdu, ale raději píši až pokud je daná věc spuštěna mezi fotografy na ostré verzi fotobanky, slibované termíny opakovaně programátoři posouvají a pokud bych je sděloval, budete stejně naštvaní jako já, že nejsou třeba 10 x dodrženy. Tento týden jsem již testoval galerie a je přislíbeno jejich veřejné spuštění.
Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Už někomu funguje automatické schvalování? Máme si o něj znovu napsat? A přibývají další chyby po těch 280 chybách, co byly v mailech? A on se řeší každý mail s chybou zvlášť? Nemělo by to spíš fungovat všem, jako to bylo před pádem FTBNK - a to bez ohledu na typ a verzi prohlížeče?
Stále raději nepopisuji, protože to pořád ještě považuji za práci, ketrá se může ztratit v jedné vteřině. zdraví Malinovi

Tomáš Macek řekl(a)...

Právě že by to mělo fungovat všem stejně, ale některé prohlížeče mají odlišnou interpretaci javascriptu a zlobilo to. Teď by měl bý proveden update, takže stávajících 309 hlášení, které by měly být z velké části vyřešeny, se předpokládám opět rozrostou.
Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Asi před týdnem jsem psal, že se mi nezobrazuje portfolio - a nic, ani vysvětlení, natož oprava.
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

VD: Omluva, deset dní antibootik... Mě se mé testovací portfolio zobrazuje. Jaké mte na mysli, veřejné - nyní spuštěné, nebo Moje portfolio s editací, ...?
Tomáš

Tomáš Macek řekl(a)...

Připomínky k funkčnosti galerií prosím na bugs@fotobanka.cz .

Díky,

Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Funguje někomu "Mé portfolio"?
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Na adresu bugs@fotobanka.cz jsem poslala hlášení,že se mi přestaly zobrazovat fotografie v portfoliu na mém účtu.Již déle než týden bez odpovědi.
EH

Tomáš Macek řekl(a)...

Me to bezi bez problemu ve FF 3.6.

Pokud nekomu neco nefunguje, prosim piste na bugs@fotobanka.cz . Kolegove hlaseni postupne zpracovavaji (nemusi nutne odpovidat). V emailu prosím uveďte:

* Popis toho, co nefunguje, příp. se chová jinak, než jak předpokládáte
* Vaše uživatelské jméno (neposílejte nám z důvodu bezpečnosti Vaše heslo)
* Pokud se zobrazí, tak kód chyby
* Pokud se chyba týká konkrétních fotografií, tak jejich čísla
* Název a ideálně verzi Vašeho prohlížeče

Děkujeme za hlášení dalších chyb!

Anonymní řekl(a)...

Asi má Tomáš protekci.
V.D.

Tomáš Macek řekl(a)...

:) netusim... ale oc hlaseni na nefunkcnost ted po aktualizaci galerii nemame. Co Vam to dela / nedela?

Tomas

Anonymní řekl(a)...

Zdravím Tomáši,
už jsem sem jednou směřovala dotaz. Z minulého období, tj před výpadkem fotobanky mam neproplacené prodeje fotek. V novém účtu to není. Co s tím? Byť se jedná o malé částky, ráda bych dostala své peníze.
Můžu dohledat prodeje pomocí Vámi poslaného mailu. Martinasedl

Anonymní řekl(a)...

Nezobrazují se žádné náhledy. Nad rámečkem, kde náhledy mají být, ale nejsou, se zobrazí správně počet filtrovaných fotek, třeba všechny nebo prodané, ale obrázky tam nejsou. Taky nejsou žádná ukazovátka u filtru a u řazení a kategorie se nezobrazují žádné. čili se nedá portfolio spravovat.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Na mém účtu se nezobrazují fotky v mých galeriích.Zobrazuje se v horní řádce počet fotek dané gal.,např . aktivované nalezeno 1788fot. Ale fotky se nezobrazí.To ještě zhruba před týdnem fungovalo.Poslala jsem Print Screen na 'fotograf@fotobanka.cz'a na bugs@fotobanka.cz
EH

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by to "novou krev" a udělat průvan. Je to přehlídka neschopnosti, já bych takové zaměstnance vyrazil "na hodinu". Už nemá cenu sem cokoliv psát...
V.Dluhoš

Anonymní řekl(a)...

Ještě jste asi nepochopili, že to je všechno schválně. Jen to všechno protahují, že se na to nevykašlete. "Všechny komentáře musí být schváleny autorem blogu." Tolik komentářů, co vím, nebylo vůbec zobrazeno :-(

Tomáš Macek řekl(a)...

To anonymní: ano, neschvalujeme anonymní komentáře, s výjimkou tohoto Vašeho. Databázi jsme si smazali schválně, a teď to schválně natahujeme. Každý den ráno vstanu a říkám si: doufám že to ještě o nějaký den, týden, měsíc protáhnou. Komu není rady...

Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Nechtěl jsem sem už nic psát, ale musím. Zvorali jste si to sami vy, jako Fotobanka. Chovali jste se neprofesionálně, hazardovali jste s milionem fotek a skoro desetiletou prací. Zpočátku jste problém tutlali, pak jste nedokázali najmout schopné lidi. O radu jste nikdy nežádali a když jste ji dostali, stejně jste ji zavrhli a drželi jste se své hloupé myšlenky (mám na mysli třeba stránkování). Teď sklízíte, všichni vám nadávají. Nedivte se, pochvalu nezasloužíte. Pokud prodáváte, kam jdou peníze? Už asi dvakrát jsem si všiml, že se po nich fotografové poptávají. Pro mě to smrdí tunelem. Howgh.
V. Dluhoš

Tomáš Macek řekl(a)...

Pane Dluhoši, díky za Váš komenář. Většinou s Vašimi připomínkami souhlasím, tentokrát bych je doupřesenil. Za hazard nepovažuju že mají být tři zálohy na třech místech. Chyba byla že jsme nekontrolovali člověka, který je měl na starosti a zálohy nebyly kde měly být. Když jsme to zjistili, tak jsme první týdny měli podporu od Sunu, na kterých to běží a s jejichž podporou jsme se snažili o rekonstrukci polí (volba HW byla právě z důvodu spolehlivosti a podpory). Když to nezabralo, což trvalo nějaké týdny, řekli jsme to natvrdo že je to průšvih a jasně jsme zde popsali postup, podle kterého od té doby přesně jedeme a to včetně Vámi zmiňovaného kroku, tj. vyúčtování honorářů (navázané na došlé platby a jejich párování, rozúčtování, generování faktur, příkazů, párování plateb, ...). Souhlasím s tím že je to pomalé, ale bohužel to neovlivním. Nabídky na rychlé řešení byly finančně neúnosné - jednalo se v podstatě o znovunaprogramování větší části fotobanky.
Tomáš

Anonymní řekl(a)...

Tak portfolio mi konečně funguje a má dokonce nové f-ce.
V.D.

Anonymní řekl(a)...

Pro pana V.D.: já bych se tak neradovala, však ono to nové funkce zase ztratí. Popisuju, ale nemám ikonu Uložit,Aktivovat, Obnovit. A přitom už tam kdysi v lednu byly...Tak zase popisy odkládám. Navíc mi ještě nikdo neodpověděl, zda ještě je naděje, že se všechny moje zcela ztracené (a před více než rokem už popsané a aktivované) fotky mohou objevit...?? Pořád si říkám, že p. Macek je ten první, kdo má zájem na tom, aby to šlapalo, ale vůbec nechápu, jak to tedy dělají v jiných fotobankách... Malinovi

Anonymní řekl(a)...

Tak jaké jsou vyhlídky do blízké budoucnosti Fotobanky? Je něco nového? OP.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
stále mi nefunguje účet. Stále čekají na schválení, ještě. že funguje Pixmac, to je jinej hučák...
Začněte pracovat, nebo běžte dělat něco jiného.

Anonymní řekl(a)...

Chcem sa spýtať, čo sa deje? Deje sa vôbec niečo? Už je presne mesiac od posledného pripusteného príspevku a stále žiaden posun v pred alebo ste prepustili tým a nemôžte najsť nový, bude ešte niekedy Fotobanka cz fugovať tak ako má? Bude sa možné ešte niekedy vôbec zaregistrovať? A čo so zmluvou čo mám s Vami podpísanú?